به عقیده کارشناسان علوم بازرگانی  دومین رکن اساسی هر تجارت  و تخصص داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای و تاثیر گذار است.

 

طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت به غیر از این که حس زیباشناسی مخاطب را تحریک می کند باعث می شود که تصویر بسیار مناسبی  از شما و کسب و کارتان در ذهن  وی هک شود و هرگاه جایی برند شما را می بیند.

 

و یا اسمی از شما و تخصصتان می شنود با نگاهی مثبت و تبسمی صمیمانه در مورد  شما سخن بگوید و این امر کاملا مشخص است که مهم ترین رکن یک تجارت موفق، مشتریان آن کسب و کار هستند

و زمانیکه شما یک تصویر زیبا در ذهن مخاطبتان دارید پس شغل تان نیز به موفقیتی چشم گیر خواهد رسید.

 

به همین منظور تیم صنایع فایل در نظر دارد شما را با آموزش های کاربردی فتوشاپ همراه کند که بخشی از این آموزش ها طراحی کارت ویزیت در نرم افزار فتوشاپ می باشد.

 

شما عزیزان می توانید با  دنبال کردن ویدیوهای آموزشی ما مهارت خود را در فتوشاپ افزایش دهید.

 

فیلم آموزش طراحی کارت ویزیت در فتوشاپ

نمونه کارت طراحی شده در فیلم آموزش طراحی کارت ویزیت

 

طراحی کارت ویزیت

 

 

 

 

 

 

نکاتی که در هنگام طراحی کارت ویزیت باید رعایت کنید

  •  در هنگام چاپ کارت ویزیت به صورت دورو، این نکته را در نظر داشته باشید که در فضای خالی در پشت کارت قسمتی قرار دهید تا دارنده کارت در صورت نیاز بتواند در این مکان یادداشت کند.
  • در هنگام طراحی کارت ویزیت خود را از رزولیشن ۳۰۰dpi استفاده کنید زیرا رزولیشن پایینتر باعث اشکال و پیکسل پیکسل شدن اطلاعات شما خواهد شد.
  • از رنگ بندی مناسب برای متن و اطلاعات درج شده در کارت استفاده نمایید تا چشم بیننده در کمترین زمان ممکن قادر به تفکیک کردن قسمت های مهم و قسمت های دیگر کارت باشد.
  • از شلوغ کردن بیش از حد محیط طراحی شده کارت اجتناب کنید.
  • در صورت تمایل به استفاده از تصویر، از تصاویر متناسب با حرفه ای که کارت را  برای معرفی آن طراحی می کنید استفاده نماید، سعی کنید این تصاویر جذاب و زیبا باشند.
  • تصاویر آماده (وکتور ها) کمک شایانی به طراحی کارت ویزیت حرفه ای به شما خواهند کرد.

  • کارت ویزیت خود را به صورت ساده ترین شکل ممکن، در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.
  • اطالاعات مورد نیاز بر روی کارت ویزیت شامل: نام، نشانی، روش های تماس، خدماتی که شما به مخاطبین خود ارائه می دهید و حتی یک شعار تبلیغاتی کوتاه می تواند باشد.
  • کارت ویزیت هر شخص، نشانه ی شخصیت حرفه ای و شغلی هر شخص است.
  • سعی کنید در هر فرصت ممکن در مراسمات رسمی و غیر رسمی کارت ویزیت خود را به صورت و حرفه ای در دسترس مخاطبان خود قرار دهید.
  • کارت های ویزیت دو لت و سه لت می تواند نقش یک کاتالوگ را ایدا کند.
  • اگر واقعاً ایمیل خود را مرتباً چک می کنید، آن را در اطالعات تماس بیاورید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *